vineri, 17 august 2012

Book Lovers Challenge (2)

1296296806758645_large 

2. Povestește-ne ceva despre prima ta recenzie: la ce carte a fost făcută, dacă ți-a fost greu să o scrii și de ce, dacă erai curios/curioasă sau emoționat/ă de părerea cititorilor blogului tău.

   Prima mea recenzie... Nu sunt foarte multe de spus aici. Poate reusesc una dintre postarile acelea concise si dragute care mie nu prea imi ies. Adevarul e recenziile de pe Dressed in Words sunt printre primele pe care le-am facut, nu cred ca am scris mai mult de doua sau trei inainte de acestea, asa ca daca vreti ceva cat mai aproape de inceputuri va puteti uita la ele.
    Dar prima pe care am scris-o vreodata a fost la o carte a autoarei care predomina in biblioteca mea si anume Agatha Christie. Da, stiu, am recenzat prima oara o carte a autoarei mele preferate. Ar trebui sa fiu mai incantata de atat. Asa cum puteti vedea si in imaginea atasata, Dupa Inmormantare a avut onoarea de a fi marea castigatoare a loteriei destinului. ( sunt ironica, da ) Norocoasa de ea. In ceea ce priveste blogul pe care a aparut, el nu mai exista din pacate.
    Nu cred ca am avut mari emotii ( doar uriase ), sincer, citisem destul de multe recenzii inainte asa ca aveam o idee despre ce ar trebui sa scriu, dar eram foarte speriata sa nu divulg cine este criminalul, fiindca, sincera sa fiu, acesta e tot farmecul cartilor Agathei. Cred ca asta m-a facut sa fiu cam zgarcita in detalii, pe vremea aceea nu bateam campii asa bine ca acum.  
    Parerea cititorilor? Sa ma sperie? Dragilor, dar eram terifiata. Nu stiu ce credeam eu ca o sa se intample, fiindca pana si in mintea mea seaca stiam ca nu era chiar asa rau. Dar hei, incepatoare. ( nu ma luati in seama, intre noi fie vorba, parerea cititorilor ma sperie si acum :)) )
    Pai, cam asta ar fi. Povestea primei mele recenzii. Bune vremuri, dar mai bune acum, cand imi impart pasiunea pentru citit cu voi.
  

2 comentarii:

  1. Hehe, eu am avut o experienta frumoasa cu prima recenzie. Nu am scris-o pe blog si poate de aceea:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah :) Prima mea recenzie a fost la Academia Vampirilor. A ieşit varză :))

    RăspundețiȘtergere