vineri, 17 august 2012

Book Lovers Challenge (3)



    First of all, in caz ca va intrebati, slideshow-ul de mai sus arata toate cartile la care trebuie sa fac recenzie. Preferinte cu privire la cu ce sa incep?

Tumblr_lysntdqbyu1r46fnpo1_500_large 

3. Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.

    Surpriza-surpriza, nu m-am putut hotari la un singur personaj. Da, stiu, socant, nu-i asa? Nu sunt foarte sigura ca nici pe cele pe care le-am ales le-am ales bine. Sunt cateva puncte in care ne asemanam, mai mult sau mai putin importante si pe care am sa le impartasesc cu voi. Initial, eram la un pas sa sar peste provocare. Chiar n-aveam idee ce sa scriu. Dar, pana la urma am zis ca nu e posibil sa iasa un post chiar atat de rau. Nu-i asa?     
  Tumblr_m7w1uvtzrh1qcegzdo1_500_largeInainte sa intrebati cine e ciudat, la inceput am vrut o poza care sa semene cat de cat cu versiunea mea pentru Sam din Fior. Cum n-am gasit ceva care sa se apropie si am dat peste poza aceasta care chiar imi place, am zis ca e pacat sa se iroseasca. 
    Fiind fata, poate ar fi fost de asteptat sa aleg mai mult personaje femine cu care sa ma identific. L-am ales insa pe Sam pentru sufletul lui de artist, ca sa zic asa. Pentru ca atunci cand citeam am simtit o conexiune profunda cu acest baiat pasionat de literatura, care aspira ca intr-o zi sa scrie un roman si care incerca sa trezeasca in Grace dragostea pentru poezie. Care dadea versurilor sentiment, nu doar sens. L-am ales pe Sam fiindca este fara doar si poate un visator, facand neincetat cocori de hartie, in incercarea de a ajunge la o mie si de a isi castiga o dorinta. L-am ales pe Sam fiindca... nu intelege apelul numerelor si se simte chemat de aceleasi lucruri ca si mine: cele care vin din suflet si care au ca tinta sufletul, nu neaparat mintea.
    Un alt personaj cu care ma identintific este Katy din seria mea paranormal-romance favorita (extra-favorita, mega-favorita, toata-lumea-ar-trebui-sa-o-citeasa-favorita) Lux. Si nu, nu din cauza lui Daemon si a pasiunii pentru el, in caz ca va intrebati. M-am regasit in Katy datorita pasiunii pentru carti si pentru bloguri, dar, mai presus de orice, datorita relatiei ei cu Dee.
   Prin prietenia ei cu aceasta fata, in ciuda atitudinii lui Daemon, in ciuda incercarilor lui de a le indeparta, in ciuda miiici probleme cu extraterestrul de pe alta planeta ( You let the alien out of the bag and the human goes bye-bye - am avut asta saptamanii intregi la status ) Katy mi-a dovedit cat de departe este in stare sa mearga pentru prietenie. ( desi, la momentul actual, nu stiu cat de roz sunt lucrurile intre ele ) 
     In ceea ce ma priveste, relatia ei cu Dee (discutiile serioase si mai putin serioase, lucrurile pe care le fac impreuna) imi aminteste de relatia mea cu prietena mea cea mai buna. Si imi aminteste de asemenea ca as face orice pentru ea. Ca sa fiu clara, ceea ce avem in comun eu si Katy este atasamentul fata de prieteni, care poate merge impotriva a orice. ( nu ma intelegi gresit, am avut si prieteni care atunci cand nu au mai avut nevoie de mine mi-au aratat-o, iar eu am renuntat, fiind in final tot eu vinovata )
Tumblr_m49nezl3io1qghz46o1_500_large    Aveam de gand sa ma opresc aici, dar daca tot m-am apucat. Intr-o oarecare masura ma aseman si cu Bianca, din The Duff. In caz ca va intrebati, nu, nu m-as culca cu un baiat ca sa imi uit problemele si nici nu as iesi din relatie fiindca as realiza ca incep sa fie implicate sentimente. Nu la asta ma refer.
    Ci la faptul ca Bianca este afectata, chiar daca nu vrea sa recunoasca, de cuvintele celor din jur. Si, da, de multe ori ma gasesc si eu in situatia asta. Pun inutil la inima. Nu sunt neaparat mandra de asta, dar e un fapt. In final, chiar daca Bianca nu este personajul meu preferat, trebuie sa spun ca sunt de acord cu reveletia pe care ea o are la final. Macar o data in viata, cu totii credem ca suntem prietenul cel gras, urat si inutil. E un complex prin care trecem toti, dar lucrurile merg mai departe indiferent de asta si trebuie sa inveti sa iti accepti propria persoana.
    Ei, cam asta a fost postul cu numarul trei din Book Lovers Challenge. I hope you guys have fun reading it.

Un comentariu:

  1. Pushing the Limits <3!De cand tot vreau sa citesc o recenzie la cartea aia. Foarte tare prima imagine :)).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere