marți, 17 iulie 2012

Scrie 30 de chestii interesante despre tine

   Am vazut postarea pe blogul Addicted to books si mi s-a parut foarte draguta. Inteleg ca e parte din ceva mai mare, dar sincer mi-a placut asa mult ideea ca m-am hotarat sa o adopt si eu, chiar daca numai pe aceasta. Sper ca Rose sa nu se supere pe mine. Sincer, nu stiu ce mare lucru as putea spune eu interesant despre propria persoana. Asa ca nu va fi probabil cine stie ce postare. Dar o fac de amuzament.

* happy dance. GFC-ul merge din nou. happy dance *


1. Nu am mare incredere in oameni; pur si simplu ma atasez greu si nu leg prietenii cu usurinta. Cand le leg totusi, chiar tin la oamenii respectivi. Ceea ce uneori se dovedeste o greseala

 2. Imi place sa cred ca sunt mai mult decat ceea ce par la prima vedere.

3. Detest cand diferite persoane incearca sa ma schimbe. Ma descurc si singura cu evolutia, scumpilor, asa ca stati deoparte, da? Si detest si mai mult cand mi se critica gusturile. Eu nu ma leg de ale voastre, voi nu va legati de ale mele. Simplu ca buna ziua. Ultima oara cand am verificat, aveam drept la libera exprimare.

4. Iubesc filmele Disney vechi Yes, a dream is a wish your heart makes. And yes, someday my prince will come. And again yes, we have met before. Once upon a dream. 

5. In aceeasi ordine de idei, chiar si acum ma uit la desene ca Viata cu Louie, Simsala Grimm si Copiii de la 402. Puteti rade.

Tumblr_m5roalyrao1qzyd2oo1_500_large 

6. Sentimentul pe care mi-l da sa privesc rasaritul si sa stiu ca nu am dormit deloc cu o noapte inainte? Nepretuit.

7. I'm sleepaholic. Doar ca nu dorm la ore normale.

8. Refuz sa cred in metoda indragostirii online. Punct

9. Imi place sa mi se spuna Te iubesc.

10. Pot sa vorbesc ore in sir despre carti.

11. Pot sa vorbesc chiar mai mult despre baietii din carti.

12. Nu imi imaginez viata fara imaginatie. Intelegi voi ce vreau sa spun. 

13. Am o groaza de carti in pagini si cerneala ( ca nu mergea carne si oase ) necitite, cu toate astea continui sa citesc e-bookuri. 

14. Folosesc o eticheta de la gardenia pe care i-am cumparat-o mamei acum un an de ziua ei pe post de semn de carte. Uneori. Inainte sa radeti, e in stare perfecta, e micuta, model cu flori albe, din carton gros si ma amuza informatia pe care o ofera: planta de decor, nedestinata consumului alimentar. N-as fi ghicit vreodata.

15. Imi petrec marea majoritate a timpului visand la niste persoanje care imi apartin, dar despre care nu am scris niciodata nimic si probabil nici nu o voi face. Cu toate astea, le cunosc ca pe o manusa.

16. Imi plac book blogurile. Enorm. Pot sa pierd ore in sir pe ele.

17. Ma obsedeaza seriile Lux, Infernal Devices si Mortal Instruments. Daemon, Dawson, Will si Jace, va puteti bate oricand pentru mine, baieti.

18. Port ochelari acasa, dar pe strada si la scoala lentile de contact. 

19. Am o cutie de tabla cu New York, care original e pentru cafea, dar in care imi tin poeziile.

20. Imi place sa pastrez cutiile acelea de biscuiti, stiti? Cele rotunde si cu diverse desene? Lovely.

21. Mananc multe dulciuri, dar nu m-as descrie chiar ca fiind o fata de zahar. Bittersweet, darling. 

22. Cand am sa ajung in Anglia, vreau sa merg la o librarie, la un anticariat si la un magazin de bomboane cum erau cele vechi. Pot muri fericita apoi. A, si la o ceainicerie. Dupa o ceasca de Earl Grey si o briosa, chiar nu mai imi pasa.

Tumblr_m2kry0cu0k1r7ek51o1_500_large
 
23. Am o pasiune pentru tot ce e vintage.

24. Si o colectie de servetele.

25. Ma emotionez foarte tare cand citesc ceva ce am scris eu ( proza sau poezie, nu eseuri sau alte prostii din astea). Ma inrosesc, ma balbai, raman fara aer. N-am citit niciodata ceva suficient de lung ca se ajunga acolo, dar cred ca sunt in stare sa fac un atac de panica sau sa trebuiasca sa ma hiperventilez.

26. Harry Potter si Pringles. Sa nu incercati niciodata sa imi luati aceste doua lucruri. Fac urat.

27. Imi place sa primesc animalute de plus. Am un ursulet primit acum doi ani pe care il ador. Ii spun Eric.

28. Iubesc muzica. Fara manele si muzica populara. In rest, aproape orice. De la Mozart la Madonna.

29. Cand eram mica iubeam aceste desene:

Pe mine ma cheama Marina. Pe sirena o cheama Marina. Simplu:))

30. Nu cred in incheieri. Asa ca... Laters, baby

   Sper ca nu v-am plictisit prea rau. Nu am sustinut niciodata ca vor fi treizeci de chestii interesante. Pot la fel de bine sa se numeasca 30 de somnifere

* unhappy dance. deja nu mai merge GFC-ul. unhappy dance *

2 comentarii:

  1. Și eu am început să port lentile de contact, dar acum am luat o pauză de la ele. Și și mie îmi plăcea mult desenul acela cu sirena Marina, mă uitam la el în fiecare seara, cred că învățasem pe de rost anumite episoade :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Un premiu și o leapșă de la mine :) Sper să-ți placă :D http://just-other-things.blogspot.ro/2012/07/libster-blog-awardpremiu-si-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere