duminică, 6 ianuarie 2013

12 Books of 2012!




De obicei nu incerc sa fac un top a ceea ce citesc pentru ca... de obicei nu iese. Dar de data asta, fiindca am citit cateva carti foarte bune anul acesta, am zis sa incerc. De asemenea, pe aceasta lista nu intra cartile care fac parte din serii. Pe acelea le voi pune separat, intr-un top 5. Am luat totusi cartile care au doar volume companion, fiindca simt ca acolo povestea nu este influentata de ce s-a intamplat in precedenta carte ca intr-o serie ce urmareste aceleasi personaje si a carei actiune presupune o imbinare clara a volumelor.

Acestea fiind zise....

The Duff: Designated Ugly Fat Friend12. The Duff
                                                                    by Kodi Keplinger

Poate ca i-am dat doar 2,5 din 5. Dar cert e ca nu pot sa mi-o scot din cap. I have such a love-hate relationship with it.






Loving a Lost Lord

    11. Loving a Lost Lord
                                            by Mary Jo Putney

Whatever means regancy is readable for me, but I really liked this one.





Şapte zile pentru o eternitate                   10. Sapte zile pentru o eternitate
                                 de Marc Levy    

E singura carte de Levy pe care am citit-o sa fiu sincera, dar ideea a fost foarte draguta, chiar daca a te indragosti intr-o saptamana mi se pare cam... tras de par. Per total insa, o sa fiu de acord ca in ce ii priveste pe Lucas si Zofia nimic nu e mai adevarat decat ca se atrag contrariile.




Breathe (Sea Breeze, #1) 9. Breathe
                            by Abbi Glines

Cliche, cliche...
Incercati sa imi spuneti in fata ca voi nu aveti o astfel de slabiciune. Si sa fiti si sinceri cand o faceti!





From What I Remember...

8. From What I Remember...
                             by Stacy Kramer and Valerie Thomas

Pot sa spun doar atat: o incurcatura. Si mai bine: o  incurcatura in Mexic.






Keep Holding On
 7. Keep Holding On
                                                                    by Susane Colasanti

Nu stiu cati dintre voi au citit cartea asta sau catora ar placea. Nu va lasati pacaliti de coperta. Lucrurile nu sunt deloc roz in viata lui Noelle. Si apoi cand crezi ca nimic nu o sa se schimbe, incepe brusc sa se intample.
                                      



Fata de Hârtie 6. Fata de Hartie
                                              de Guillaume Musso

 Daca n-ati citit nimic de Musso niciodata, e momentul sa va opriti din tot ce faceti si sa luati in mana una dintre cartile lui. Serios.






Cursed

 5.Cursed
                                by Jennifer L. Armentrout

  Uneori stau si ma gandesc ca nu mi-ar displacea o continuare:)) Mi se par atatea moduri posibile in care actiunea poate fi continuata, atatea lucruri care inca asteapta sa se intample.





Pushing the Limits (Pushing the Limits, #1)

 4.Pushing the Limits
                         by Katie McGarry

Ahem. Sometimes life happens.






The Fault in Our Stars 3. The fault in Our Stars
                                                                               by John Green

Scoateti-va batistele cu toti si pregatiti-va sa va aveti inima rupta in bucati. Iar eu nu am plans niciodata din cauza unei carti. Pana acum.






My Life Next Door
2. My Life Next Door
                                                by Hauntley Fitzpatrick

So much more than a summer romance!

Esti la jumatatea cartii si zici: Sunt deja impreuna. Nu mai are ce sa se intample. Si apoi...




Touching the Surface
1. Touching the Surface
                                                     by Kimberly Sabatini

      Nici nu stiu cum sa exprim in cuvinte cat de mult pot sa ador cartea asta. O proza atat de sensibila. Si o poveste care reuseste sa para reala. Astept cu nerabdare urmatoare creatie a acestei autoare.
                                            




Deci acesta este topul meu pentru anul 2012. Un pic cam tarziu, stiu, insa o sa il fac si pe cel cu seriile. Voua ce carti v-au placut cel mai mult anul trecut?






2 comentarii:

  1. Din lista ta am citit The DUFF si Pushing the Limits. My Life Next Door clar e pe lista mea de citit, dar nu stiu daca sa o citesc ebook sau sa mi-o cumpar in germana... hmm. Desi nu am vrut sa-i acord atentie, o sa incerc Keep Holding On. In privinta cartii Touching the Surface m-ai facut fooooarte curioasa. Si probabil o sa incerc The Fault in our Stars, Breathe si From What I remember. Restul... meh. Oricum, foarte buna lista! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. The Duff şi Touching the Surface sunt pe lista mea de citeală :) Şiii mă bucur că ai început să postezi mai des <3

    RăspundețiȘtergere