sâmbătă, 21 aprilie 2012

Hello and no more

 

Well, I guess this is it. Here's just another blog wich is trying not to be just "another blog".

Dressed in Words este incercarea mea de a face ceea ce imi place fara pretentia de a fi apreciata pentru asta. Normal ca imi doresc urmaritori. Cine nu vrea? Dar ii doresc pentru a intalni oameni care sa imi impartaseasca pasiunea. Cu care sa pot vorbi despre toate cartile extraordinare care merita citite si despre toate cartile mai putin extraordinare pe care le citesti in monotonie, pana cand, la un  moment dat, acel citat, acea replica, acea unica rabufnire a personajului te face sa te trezesti din amorteala si sa zici: " A meritat pana la urma "
Voi posta recenzii ale cartilor pe care le-am citit si le voi citi, fiindca in special pentru asta am deschis blogul. Voi incerca insa sa il fac mai personal, sa las in el un pic din mine, acea amprenta pe care sper sa i-o pot conferi si pe care sper sa o apreciati si sa o indragiti alaturi de mine. Iar daca nu voi reusi, ramane sa accept ca drumul spre Iad e pavat cu intentii bune si ca eu nu sunt exceptia de la aceasta regula.

So, here's just another blog, wich is trying not to be just another blog. After all, wishing is free, isn't it?

                                                                           Carmine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu